Spotřebováno za leden 2023

První spotřeba letošního roku a není úplně špatná. Po celý měsíc jsem plnila poctivě tašku, sice jsem měla pocit, že toho bude více, ale i tak nemůžu říct, že je to slabota, vůbec ne. Mám tu nejen péči o tělo, ale i plné produkty v péči o pleť, ze kterých mám vždy radost.

Dodělala jsem také nějaké starší kousky a načatá cestovní balení, u kterých jsem si řekla, že nebudu furt jen schovávat na cesty, ale zredukuju normálně doma.


1. Yves Rocher sprchový gel Šťavnatá brusinka (Recenze) - Sprcháče YR mám moc ráda, tohle je vánoční limitka, která voněla sladce, ale zároveň nakysle. Sprcháč pěnil, umyl a nevysušoval.
Koupila bych znovu: ANO

2. Laura Collini sprchový gel s konopným olejem (Recenze) - Hodně hutná textura, která dobře napěnila, ale vůně mi moc nesedla. Byla to opravdu taková zelená parfemace, která mi smrdí.
Koupila bych znovu: ANO

3. Mary Kay tělové mléko Satin Body (Recenze) - Moc příjemné mléko, které se dobře vstřebávalo, jemně, čiště vonělo a překvapivě super vyživovalo.
Koupila bych znovu: ANO

4. Rituals sprchová pěna Karma (Recenze) - Miluji tyhle pěny, to jistě víte. Hutná, sametová, pečující. Karma voní po bílém čaji a lotosu, nádherná vůně.
Koupila bych znovu: ANO

5. Rituals tělový krém Karma (Recenze) - Hutný, na těle neskutečně příjemný a perfektně vyživující. Vůně se na těle navíc držela.
Koupila bych znovu: ANO

6. Australian Bodycare výživný denní a nční krém (Recenze) - Krémový, ale zároveň lehoučký, i díky svěží vůni tea tree mi hodně seděl na léto. Nebyl těžký, mastný, přesto super hydratoval a pleť zklidňoval.
Koupila bych znovu: ANO

7. Snopek Bio pleťový krém na extra výživu (Recenze) - Tohle byl spíše bio balzám plný olejů, než vyloženě krém. Hodně mastné, hutné, ve výsledku jsem používala spíše na suché paty a ruce, než na obličej.
Koupila bych znovu: MOŽNÁ

8. Mark Pink Clay Face Mask s vitamínem C (Recenze)
- Prášek, který se musel namíchat, což je trochu vopruz, ale maska pleť vyčistila, zjemnila a hezky voněla.
Koupila bych znovu: ANO

9. Astrid omlazující a zpevňující pleťová maska Hyaluron (Recenze) - Balení vystačilo na čtyři použití. Maska byla hutnější, krémová a skvěle pleť vyživila.
Koupila bych znovu: ANO

10. Schmidt`s tuhý deodorant Coconut Pineapple (Recenze) - Velmi milé překvapení, přírodní deo, který zabrání pocení, vydrží celý den a i po celém dni cítíte jen sladkou, ananasovou vůni. Jen tedy je hodně hutný, krémový, tím pádem má tendence zaechávat stopy na oblečení.
Koupila bych znovu: ANO

11. Herbalus CBD konopý olej 5% (Recenze) - CBD oleje používám hlavně kvůli spánku, se kterým mi hodně pomáhají. Rychleji usínám a i v noci lépe spím. U tohohle je mínus hodně hořká chuť, ale svou funkci plní.
Koupila bych znovu: ANO

12. Astrid balzám na rty Teribear (Recenze) - Balzámy Astrid mám ráda, dobře hydratoval, držoval rty ve skvělé kondici a voněl po kakau.
Koupila bych znovu: ANO

13. Schminka šumivka do koupele Jing Jang (Recenze) - Šumivka se pomalu rozpouštěla, díky složení byla pokožka vláčná a hydratovaná a jemně voněla po jasmínu.
Koupila bych znovu: ANO

Také jednou za čas redukujete menší balení?
Co se Vám povedlo dodělat?

10 komentářů:

  1. Já si taky menší balení šetřím na cesty. A nemám jich tolik, abych měla velkou potřebu je redukovat.

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem na minibalení a celkově vzorečky lempl, pořád si je schovávám, že je využiji, až někam budu cestovat a pak je prošlé vyhazuji:-D Šťavnatá brusinka voní moc hezky, vánočně podle mě úplně ne, ale vůně je příjemná:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vzorky také vždy vyhodím zkažené, ale cestovní balení jednou za čas zredukuji :)

      Vymazat
  3. Ahoj,jsem na vzorky marná. Pokud se na ně nezaměřím jen mi tu leží :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Já vzorečky většinou někomu dám, mám dost citlivou pokožku, tak ať mě nepokouší to zkoušet :D

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  5. Parádní spotřeba! Moje lednová je taky bohatá, jen jsem ještě neměla čas na ni napsat článek :D Nicméně moje bude bohatá i únorová. Začátek roku se v tomhle daří :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...