Spotřebováno za říjen 2023

Konečně zas trošku větší spotřeba, i když ji tvoří čtyři jednorázové produkty a tři doplňky stravy. Ve výsledku to ale vůbec není špatné. Já už přes měsíc ale bojuji se silnou alergickou reakcí, vůbec nevím, co ji způsobilo a proč se i přes kortikoidy furt drží, takže veškerá pleťovka šla stranou a vytáhla jsem přírodní, která mi sedí, přesto mám furt červené fleky na obličeji, které svědí, loupu se, no šílené.


1. Schminka třpytivé tělové mléko s arganovým olejem (Recenze) - Tohle bylo skvělý, třpytky byly jemné, krásně rozzářily, zároveň mléko moc dobře hydratační a voňavé.
Koupila bych znovu: ANO

2. Sůl do koupele Relaxing White Peony (Recenze) - Nedokážu dohledat značku, jedná se o takové ty dárkové sady, které většinou nic nedělají, jen hezky vypadají. A zrovna sůl je taková nijaká, dobře se rozpouští, ale vodu neobarví, neprovoní.
Koupila bych znovu: NE

3. Pěna do koupele Relaxing White Peony (Recenze) - Naopak tenhle sprcháč a pěna v jednom bylo super, opravdu bohatá pěna, která držela a příjemně provoněla.
Koupila bych znovu: ANO

4. Kneipp sůl do koupele Goodbye Stress (Recenze) - Nádherně obarvila vodu do tyskysově modré a příjemně voněla, taková štiplavější vůně.
Koupila bych znovu: ANO

5. Schminka přírodní olivové mýdlo s aktivním uhlím Růžové (Recenze) - Tohle mě bavilo, mýdlo vonělo, umylo a zároveň nevysušovalo. Jen se teda hodně matlalo, takže to chtělo mýdlenku pod něj.
Koupila bych znovu: ANO

6. Pusheen čisticí plátýnková maska (Recenze) - Moc jsem nečekala, spíše roztomilost a ono to bylo dobré. Maska dobře držela, byla akorát napuštěná, krásně voněla a po použití byla pleť hebká, vyživená.
Koupila bych znovu: ANO

7. Pusheen zklidňující plátýnková maska (Recenze) - Též skvělá a ta vůně, božská vůně rybízu, hodně sladká, mňam.
Koupila bych znovu: ANO

8. TonyMoly maska pod oči Panda`s Dream (Recenze) - Rozkošná maska, ona to byla maska na celé oči a víčka to mělo odklápěcí :D Hezky držela, dodala více hydratace, zjemnila.
Koupila bych znovu: ANO

9. Yves Rocher hydratační gel Hydra Vegetal (Recenze) - Na léto skvělá řada, která stačila i mojí suché pleti. Je to gelovější krém, který nelepí, dobře se vstřebává a fajn hydratuje. Vůbec nepůsobí těžce, takže na léto pecka.
Koupila bych znovu: ANO

10. Yves Rocher hydratační gel na oční okolí Hydra Vegetal (Recenze) - Též prima kousek hlavně na léto, osvěžující, hydratační, nelepil a hlavně, nepálil na podrážděné kůži.
Koupila bych znovu: ANO

11. Annabelle Minerals Clarity Juice Serum (Recenze) - Sérum s niacinamidem s gelovou texturou, dobře se vstřebávalo a okamžitě pleť zklidnilo.
Koupila bych znovu: ANO

12. Annabelle Minerals Glow Juice Serum (Recenze) - Hodně vodové sérum s vitamínem C, které mělo tendence štipkat na citlivé pleti, ale vlastně též spokojenost, nedráždilo ji. Jen je třeba sérum rychleji spotřeba, docela rychle zoxiduje a mění i vůni, po otevření by se mělo spotřebovat max do tří měsíců.
Koupila bych znovu: ANO

13. Hristina přírodní micelární voda s damašskou růží (Recenze) - Micelárka kromě růžové vody obsahuje i oleje, takže odličuje fakt bezvadně i oční make-up, ale zároveň není mastná.
Koupila bych znovu: ANO

14. Dermacol pudr na obočí Espresso (Recenze) - Hodně silná pigmentace a tmavý odstín, pro blondýnky to nebude. Obočí dodal objem, doplnil a držel celý den.
Koupila bych znovu: ANO

15. Makeup Revolution houbička na make-up Friends (Recenze) - Houbička byla fajn, tvarově mi seděla, dobrá i její měkkost.
Koupila bych znovu: ANO

16. Jamieson Omega-3 (Recenze) - Rybí olej je skvělý na správnou činnost mozku a také přispívá k dobrému zraku.
Koupila bych znovu: ANO

17. Jamieson pupalkový olej (Recenze) - Pupalka je hodně ženským vitamínem, protože řeší problémy s menstruací, menopauzou a zlepšuje stav pokožky.
Koupila bych znovu: ANO

18. Jamieson magnesium + D3 (Recenze) - Hořčík používám hlavně kvůli křečím v nohách, ale dobrý je i na zmírnění únavy, takže třeba teď na podzim fajn doplněk.
Koupila bych znovu: ANO

Užíváte poctivě doplňky?
Co jste spotřebovaly naposled?

5 komentářů:

  1. Parádní spotřeba, sůl do koupele od Kneipp je boží, mám ji moc ráda!
    Moje spotřeba je už taky na blogu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pro mne samé neznámé kousky, jen myslím, že hydratační gel YR jsem kdysi měla, ale už to bude hrozně dávno, takže si vlastně ani nejsem jistá.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, já jsem teď brala vitamíny od Gymbeamu gumové - multivitamin je skvělý, ale probiotika mi přijde, že jsou na mě trochu těžké, takže je dám asi někomu na dopoužívání. Mám teď na cestě Ivy Bears na vlasy, tak jsem na ně zvědavá.

    OdpovědětVymazat
  4. Tentokrát neznám nic a ani na doplňky stravy nejsem asi úplně cílová skupina, zapomínám je brát:-D

    OdpovědětVymazat
  5. Goodbye stress má skvelú vôňu, fakt sa mi páči, mám doma veľké balenie.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...